Forum CS PremierLeague Strona Główna


FAQ Szukaj Użytkownicy Profil

 RejestracjaRejestracja   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Regulamin

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum CS PremierLeague Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
j1n

Administrator
Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pią 23:43, 15 Cze 2007    Temat postu: Regulamin

1. Reguły
1.1. Założenia ogólne
Niniejszy Regulamin tworzy prawo w CS PremierLeague i musi być przestrzegany w każdym momencie rozgrywek. Nie przestrzeganie Regulaminu będzie karane według odpowiednich punktów zawartych w Tym Regulaminie
1.2. Zachowanie Graczy
Wszyscy uczestnicy Ligi proszeni są o kulturalne zachowanie w stosunku do innych graczy, drużyn i twórców ligi
1.3. Przekaz z Rozgrywek
CS PremierLeague zaznacza sobie prawo do przekazu z rozgrywek poprzez HLTV. HLTV może być jednak zamówione na mecz, ale link do niego nie może znajdować się na oficjalnej stronie, ani forum ligi.
Sugestie
Jeżeli zespół lub gracz posiadają jakiekolwiek sugestie dotyczące CSPL powinni je zgłosić.
2. Oszukiwanie
2.1. Założenia Ogólne
Jakikolwiek akt oszustwa bądź próby oszustwa jest surowo zabroniony i będzie stanowczo karany przez CS PremierLeague. Administrator rozgrywek nałoży ze swej strony wszystkie możliwe restrykcje na zespół.
2.2. Modyfikacje Gry i Zmiany
Przyjętym jest, że jakiekolwiek programy nie będące integralną częścią oryginalnej gry, włączając w to niestandardowe pliki (custom) i modyfikacje, nie są dozwolone w rozgrywkach CSPL. Ewentualne odstępstwa od tej reguły zostaną wymienione w podpunkcie regulaminu “2.2.1. Legalne programy i modyfikacje konfiguracji”.
2.2.1. Legalne Programy i Zmiany w Konfiguracji
Wszystkie zewnętrzne programy służące do komunikacji głosowej są dozwolone (np., Battlecom, Gamevoice, Teamspeak, Ventrilo etc.). Skrypty oraz zmiany w konfiguracji gry są dozwolone, chyba że ułatwiają rozgrywkę poprzez zmienianie fizyki gry (zmniejszenie rozrzutu lub jego brak, skrypt na bh, no spread itp.)
2.2.2. Legalne Skrypty
Wszystkie skrypty, za wyjątkiem podanych w punkcie „2.2.3. Nielegalne skrypty” są legalne.
2.2.3. Nielegalne Skrypty
Poniższe skrypty są nielegalne i zabronione:
Skrypt BunnyHop
Skrypt obrotu (Turn scripts) [o 180° itp]
Skrypt dzięki któremu nie widać modelu broni
Skrypt/bind +duck na scrollu.
Skrypty wykorzystujące -mlook
Skrypty Stop-Shot [skrypty Use lub Awp]
Skrypty centrujące ekran
Skrypty niwelujące rozrzut broni (No-Recoil)
Skrypty Burstfire
2.2.4. Nielegalne Programy
Wszelkie programy, które uznawane są powszechnie za czity (cheat) są zabronione.
3. Drużyny i Gracze
3.1. Założenia Ogólne
Drużyna zapisana do ligi musi posiadać minimalnie pięciu członków. Może, ale nie musi posiadać rezerwy, której ilość jest nieograniczona. Drużyna, na czas trwania ligi musi posiadać serwer.
3.2. Metoda Zapisu
Każda drużyna, która chce się zapisać musi podać następujące informacje:
*Nazwę Drużyny
*TAG Clanu
*Skład
*Kontakt (nr GG)
*Adres www strony lub forum Clanowego
*IP serwera Clanowego (wymagane)
Zapisów można dokonać w dziale Zapisy
3.3. Gracze Drużyny
Każdy gracz może przynależeć wyłącznie do jednej drużyny. Zmienianie drużyn jak i dopisywanie nowych graczy podczas sezonu jest możliwe jedynie podczas dwutygodniowej przerwy w rozgrywkach, która odbywa się przed rewanżami. Wszelkie inne zmiany graczy nie będą uznawane.
3.3.1. Zmiana Nazwy Drużyny
Drużyna może zmienić nazwę jedynie po zakończeniu sezonu lub podczas dwutygodniowej przerwy przed rewanżami.
4. System Gry
4.1. Założenia Ogólne
System gry jest ustalony odgórnie przez administratorów i nie należy go łamać.
4.2. Punktowanie Meczy
Punkty za mecze przyznawane są następująco:
*Zwycięstwo- 3 punkty
*Remis- 1 punkt
*Porażka- 0 punktów
4.3 Mecze rozgrywane są systemem MR15
5. Mecze
5.1. Serwer
Każda drużyna na czas trwania ligi musi posiadać serwer. Jeżeli nie spełnia tego warunku powinna napisać o tym da administratorów ligi. Ci mogą warunkowo dopuścić drużynę do rozgrywek. Serwer musi posiadać min. 12 slotów bez rezerwacji. Podczas meczu musi być obecny sędzia i jeżeli mecz został wyznaczony przez działaczy CSPL, HLTV.
5.2. Przygotowanie Meczu
Mecz jest ustalany odgórnie, jednak należy się przygotować do meczu. Przed meczem należy się skontaktować z sędzią. Poza tym 10 minut przed rozpoczęciem rozgrywki należy już przygotować serwer do gry. Hasło ustala sędzia. Nie może być ono zmieniane.
5.2.1. Screen Status
Jeżeli na serwerze podczas meczu znajduje się HLTV to obowiązkowe jest wykonanie screena status’u gry przez właścicielów serwera. Warto jednak by każdy gracz wykonał screen status’u. Jeżeli z meczu, który transmitowało HLTV, na FTP nie pojawi się screen konsolowego statusu gospodaże zostaną ukarani punktami karnymi, zgodnie z Regulaminem. Poza tym goście powinni poinformować na forum jeżeli na serwerze podczas meczu znajdowało si HLTV.
5.3. Screeny i Dema
Każdy gracz podczas meczu musi nagrywać demo. HLTV nie jest dowodem!! Przed rozpoczęciem rozgrywki gracze muszą zrobić screeny Smoke-Granade ukazujący dym z SG i przynajmniej jeden model graczy. Podczas robienia tego screena musi być widoczna również tabela z wynikami oraz w consoli należy mieć wpisane net_graph 2 lub 3 . Poza tym każda strona musi zrobić screena z wynikiem na zakończenie każdej połowy. Wszystkie screeny i dema należy następnie wrzucić na jakieś FPT i linki podać na Forum Ligi w odpowiednim dziale
5.4. Gracze
Na meczu mogą brać udział jedynie zarejestrowani gracze, a ich nicki muszą być przynajmniej podobne do tych, na których są zarejestrowani w drużynie.
5.5. Ustawienia Gracza- Rate
Gracz musi posiadać raty ustawione w taki sposób aby jego wirtualna postać się nie cięła (nie dotyczy to lagów). W swoim configu gracz musi jednak posiadać następujące ustawienia:
cl_cmdrate 101
cl_updrate 101
rate 7500 lub większe
ex_interp 0.01
5.5.1. Ustawienia Gracza- 32bity
Używanie grafiki - najlepszej jakości - najwyższej (32 bity) jest konieczne. Wartość ta nie może być zmieniana. Zmiana tego ustawienia (dla przykładu ustawienie 16 bitów) będzie surowo karana. Jeżeli w drużynie gracz używa 16bit’ów i zostanie mu to udowodnione drużyna przegrywa walkowerem. Jeżeli gracz rozgrywa mecze w trybie "Widescreen", czyli ma ustawioną grę jako "okno", obowiązkowo w systemie operacyjnym musi posiadać ustawienia 32 bitów.
5.6. Spóźnienia
Jeżeli zespół spóźni się na spotkanie powyżej 15 min. Przegrywa walkowerem oraz otrzymuje punkty karne.
5.7. Nielegalne Działania
Wszystkie działania wypisane w tym punkcie są surowo zabronione i będą karane zgodnie z Regulaminem Ligi.
Do nielegalnych działań zaliczamy:
*Self-kills z konsoli lub jakimikolwiek innymi sposobami (np. abysses) w celu otrzymania pieniędzy w szybszym czasie bądź też skrócenia czasu trwania rundy, jest surowo zabronione.
*Używanie tzw. Wspomagaczy (cheat) oraz skryptów jest surowo zabronione. Ich użycie skończy się dla drużyny wyrzuceniem z ligi.
*Używanie tym podobnych zachowań jest niedozwolone.
5.7.1. Bugi
Każde wykorzystanie buga będzie karane zgodnie z Regulaminem. Do bugów zaliczamy:
*Przechodzenie przez ściany, dachy, podłogi i tym podobne jest surowo zabronione
*Podkładanie "cichej bomby" – takiej, której podkładania nie słychać, jest zabronione.
*Podkładanie bomby w miejscu, w którym nie może zostać ona rozbrojona jest zabronione.
*Wspinanie z pomocą team playera jest dozwolone. Miejsca, w których tekstury sięgają granic są zabronione.
*Używanie flashbugów jest surowo zabronione (patrz również punkt 2.2.4.1)
*Rzucanie granatów poniżej ścian jest zabronione, natomiast rzucanie powyżej ścian i dachów jest jak najbardziej dozwolone.
*"Pływanie w mapie" jest zabronione.
*Chodzenie na pixelach jest zabronione (stanie lub chodzenie po niewidzialnych fragmentach poza obszarowych mapy).
Wszystkie inne działania mające na celu oszustwo, a nie wymienione w regulaminie również będą karane wedle uznania admina.
5.8. Niewystarczająca ilość graczy w drużynie
Drużyna może przystąpić do meczu jeżeli posiada czterech graczy. Rywale w ramach gry Fair- Play mogą, ale nie muszą, zdjąć jedną osobę.
5.8.1. Wyjście z Serwera
Jeżeli podczas meczu na serwerze pozostanie poniżej czterech graczy z drużyny, mecz jest kończony, a pozostałe punkty przechodzą na rzecz drużyny, która wciąż posiada regulaminową liczbę graczy.
5.8.2. Zmiana Graczy
Zmiana graczy jest dopuszczalna jedynie w przerwie pomiędzy połowami
5.9. Problemy z Serwerem
W przypadku problemów z serwerem mecz może zostać rozegrany na serwerze gości, jednak mapę będzie wybierać drużyna uważana za gospodarzy.
5.9.1. Zabezpieczenie Serwera
Serwer, na którym jest rozgrywany mecz ligowy musi posiadać HLGuard 1.8 wersja CSPL, którą można ściągnąć [link widoczny dla zalogowanych]
5.9.2. Ustawienia Serwera
Config serwera podczas meczu ligowego musi posiadać ustawienia zapisane w [link widoczny dla zalogowanych]. Ustawienia można również zobaczyć POD TYM LINKEM
5.10. Przed meczem należy zgłosić się da admina, który jest wyznaczony do prowadzenia wybranego meczu. Jeżeli jednak nie ma wyznaczonego żadnego admina należy zglosić się na GG do j1n'a
6. Kary
6.1. Założenia ogólne
Miernikiem kar w CSPL są Punkty Karne w Tabeli Ligowej określane PP. Uzbieranie dwunastu punktów karnych kończy się wyrzuceniem z ligi. Punkty karne kasowane są pojedynczo. Co dwa miesiące może być usuwany jeden punkt karny.
6.2. Przyznawanie Punktów Karnych
Punkty karne są przyznawane za określone rzeczy ujęte w regulaminie. Ich ilość również określa regulamin. Punkty karne drużyna otrzymuje za:
*Brak screena z SG lub demka- 1 punkt karny
*Niepoprawne ustawienie configa serwera- 1 punkt karny
*Brak screena ze status’u (przy HLTV)- 1 punkt karny (dla właścicieli serwera)
*Bezsensowne pisanie na say- 1 punkt karny
*Ustawienia grafiki niższe niż 32bity- 2 punkty karne
*Nie pojawienie się na meczu w czasie dłuższym niż 15 min. od planowanej godziny rozpoczęcia- 2 punkty karne
*Brak HLGuard’a na serwerze- 3 punkty karne (dla właścicielów serwera)
*Obrażanie innych graczy- 4 punkt karne
*Użycie niezapisanego gracza- 4 punkty karny
*Kick lub ban gracza i/lub sędziego podczas meczu- 5 punktów karnych i w/o
*Obrażanie sędziego- 6 punktów karnych
*Nieposiadanie niestandardowej mapy przez gracza/graczy zespołu- w zależności: 1 gracz- 2 unkty karne; 2 gracze- 4 punkty karne; 3 lub więcej graczy- 6 punktów karnych
*Użycie nielegalnych skryptów- 12 punktów karnych i dożywotni zakaz gry w lidze
*Użycie czitów (cheat)- 12 punków karnych i dożywotni zakaz gry w lidze

Każde inne złamanie regulaminu nie będące zapisane w punkcie Kary również będzie karane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum CS PremierLeague Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 
Regulamin